ولایت عشق

ولایت عشق
مهدی بیا ولایت علی را رسم زمانه کن
قالب وبلاگ

سلام

بعد عمری یه سری به وب زدم و مثل همیشه اسم های ... تو لیست وبلاگ های آپدیت

ولی ایندفعه نیازی به گزارش نبود

نمی دونم کی هستی ولی دمت گرم

خدا یارت باشه

با تمام وجود دعا می کنم موفق باشی

منم خواستم ولی نتونستم

این نوشته رو دیدم

بیاید انسان باشیم.......

ببین دوست عزیز ، خیلی احمق هستی که فکر میکنی من دنبالت میام و دونه دونه وبلاگ ها رو حذف میکنم

نخیر

ip کامپیوترت رو گیر آوردم و دادم دست پلیس

حالا خودت میدونی و اونا

تا الان اگه اینکار رو نکرده بودم به این خاطر بود که پیش خودم میگفتم گناه داره

میان جلو در و همسایه میگیرن و میبرنش آبروش میره

به خدا تا الان ملاحظه پدر و مادرت رو کردم. که چه جوری میخوان این آبرو ریزی رو جمعش کنن

اما دیگه حوصله کل کل با یه بزغاله ای مثل تو رو ندارم

به منم هیچ ربطی نداره که به سر توی بی غیرت چی میاد

من کشورم رو دوست دارم نمیذارم چند تا لات بی سر و پا گند بزنن تو وطن من

بهت گفتم با من کل کل نکن برات بد میشه. نگفتم؟

حالا تو میمونی و یه سوء سابقه و یه آبروی رفته و آه و نفرین خانواده و یه حسرت

اینا رو نگفتم که بترسی چون من دیگه ip رو فرستادم رفت. تنها شانسی که آوردی اینه که فردا جمعه س

پس یه روز وقت داری تا از زندگی لذت ببری

حالا فهمیدی؟ نور اگه بخواد میتونه زندگی تو رو کور کنه. مثل الان که هم زندگی ت تو این دنیا خراب شد

هم اون دنیا

فکر نکن من این همه وبلاگ رو هک میکنم فقط برای اینه که خودم رو نشون بدم

فقط و فقط برای کشورم هست

همون جوری که تو نظرات وبلاگم دیدی خیلیا اومدن و گفتن اگه راست میگی بیا وبلاگ ما رو هک کن

هک وبلاگ برای من کار سختی نیست

اما فقط وبلاگ های س ک س ی رو هک کردم. اگه میخواستم خودم رو نشون بدم میرفتم هر چی وبلاگ هست رو

هک میکردم

میدونی چقدر از جوونا به خاطر این وبلاگ ها از راه به در میشن؟

و میدونی این ینی چی؟

ینی نابودی ایران.....

من نه عقده ای هستم و نه مخالف آزادی

میدونی که من اون در خواست رو دادم و خودم هم میتونم پس بگیرمش

گفتم عقده ای نیستم مثل بعضیا که بگم بیا و خواهش کن تا ببخشمت

یا برام شارژ ایرانسل بفرست یا از اینجور چیزا

فقط بیا و بگو دیگه از این کارا نمیکنی

-------------

بر روی پارس دریا نامی دگر نهادند گویی که آرش ما تیر و کمان ندارد

دارا کجای کاری؟ دزدان سرزمینت بر بیستون نوشتند اینجا خدا ندارد

دریای مازنی ها بر کام دیگران شد نادر ز خاک برخیز میهن جوان ندارد 

می خواستم بعضی جاهاشو بزرگ کنم ولی نمی شد باید امانت داری می کردم ولی اگه تونستید ببینید چه درد بزرگی تو حرفاش نهفته هست
 

حرف آخرم به تو دوست عزیز : یا علی مدد

اینم آدرس وب گروه پرسین هک : www.persian-hack.lxb.ir



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت19:25---6 آبان 1391
دمش گرم
هنوز هم مرد پیدا میشه
خدا قوت


ساعت19:09---6 آبان 1391
میشه آدرس ایشون رو بدی؟

میخوام دو تا فحش توپول بدم بهش که آخه چرا وبلاگ ها رو هک میکنی؟

شماها خیلی ناراحت هستید نیاید تو وبلاگ

به بقیه چیکار دارید؟

اصن به شما چه؟
پاسخ: رک می گم اینترنت برای استفاده ی انسان ها هست و ابزاری برای اونا راستش من موندم این موجودات چطوری یاد گرفتن با کامپیوتر کار کنن ( فکر کنم کم کم حتی مرغ هم بتونه بیاد اینترنت البته اگه به مرغ بر نخوره اسمش رو کنار این موجودات آوردم ) بعد انسان مختاره هر کاری کنه اگه کسی می خواد فاسد باشه مشکلی نیست فقط کاری به بقیه نداشته باشه و بقیه رو خراب نکنه اگه به بقیه آسیب رسوند چرا ما مثل خودش باش رفتار نکنیم و بهش آسیب نرسونیم ؟ همچین موجوداتی پست تر از هرچیزی هستن ( درضمن این بحث دینی نبود که یکی بگه من خدا پرست نیستم بلکه بحث انسانیت بود و اگه بخوایم نگاه دینی داشته باشیم و از گناهش حرف بزنیم که ... )


پوریا
ساعت16:47---5 آبان 1391
من میخواستم از همین جا از اون هکر محترمی که این کار رو میکنه تشکر کنم
منم چندتا از وبلاگ ها رو دیدم که هک کرده
علی یارت داداش


مهران
ساعت11:06---28 مهر 1391
سلام. این مطلب و الان دیدم
چیزی نمیتونم درباره اش بگم
فقط میتونم تشکر کنم و بگم علی یارت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 1:2 ] [ gh.mostafa ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره علی

اگر علی را خدا می خواندند جای تعجب نداشت تا اینکه او را کافر بخوانند یا علی بعد تو پسرت مهدی همانند تو در چاه مناجات می کند یا علی بغض بر تو باعث بزرگترین جنایات بشری شد و حب تو عشق به زندگی یا علی تو قدر دهنده ای به شب قدر به کعبه به آدم و دردانه ی خدایی یا علی مدد
نويسندگان
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 11042
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

ایران رمان